قطعات قطعات بتنی پیش ساخته نما
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در صنعت ساختمان سازی یکی از مواد و مصالحی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد قطعات بتنی پیش ساخته است که افراد برای سهولت در امر ساختمان سازی و اتمام پروژه ها از این قطعات پیش ساخته بتنی استفاده میکنند. 

اگر بخواهیم تاریخچه قطعات بتنی پیش ساخته نما را بگوییم برمیگردد به سالهای 1950 تا 1960 که این صنعت با پیشرفت های بسیار زیادی روبه رو بوده است و بیشترین کاربردی که دارد در مواردی مانند: بناهای اداری، هتل ها، سدها، ساختمان های مسکونی، متروها، فرودگاهها و غیره است. 

انواع قطعات پیش ساخته ساختمانی به موارد مختلفی شامل: سقف، ستون، دیوار، تیر، قطعات بتنی سفارش داده شده تقسیم بندی می شود.

استفاده از این قطعات پیش ساخته بتنی یکی از راههایی است که در کشورهای دیگر خیلی مورد استفاده قرار میگیرد و تقاضا در این مورد نیز زیاد است اما در ایران به دلیل اینکه بیشتر افراد هنوز به روش قدیمی اقدام به بناکردن ساختمان های خود می کنند هنوز این مسئله به صورت جدی جا نیفتاده است. 

ضمن اینکه این قطعات در اندازه های مختلفی وجود دارند و جابجایی آنها ممکن است پرهزینه و با ریسک بالا باشد به همین خاطر است که افراد نمی توانند از آن به عنوان یک روش سریع و قابل اطمینان استفاده کنند. 

اما دلایلی که ذکر شد به این خاطر بوده است که افراد قصد دارند در تولید قطعات بتنی پیش ساخته سرمایه گذاری کنند. سود سرمایه گذاری در این روش ممکن است زود بازده نباشد و  افراد در صورت سرمایه گذاری تا مدت ها منتظر برگشت سرمایه و سپس سود آن باشند. 

بهتر است اگر سرمایه گذار هستید و می خواهید از سرمایه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید با یک مشاوره کسب و کار مشورت کنید تا تصمیم درست تری در این زمینه بگیرید. 

شرکت سارگن از بین صدها کار تولیدی بهترین نوع کسب و کارها را به شما معرفی میکند با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید تا بتوانید با این خطوط تولیدی پرسود و پردرآمد بیشتر آشنا شوید. 

WWW.SARGONSTONE.COM





:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: